15.10.2011

Had a dream I was king, I woke up, still king

Moikkamoi!
Ihanaa ihanaa tasan viikko ja mä olen Lissabonissa. En malta oottaa, pääsen pois
Suomesta muutamaks päiväks. Oon muutenkin niin loman tarpeessa. Ollaan äitin kanssa
suunniteltu kaiken näköstä kivaa ja tulee varmasti ihana reissu. Ihan mukavan lämmintäki
varmasti siellä!
Tänää oon vaan loikoillu koko päivän yökkärissä kotona, dataillu ja kuunnellu musiikkia.
 Oisin voinu laittaa tännekkin muutaman hyvän biisin, mitä oon kuunnellu tänää, mut mä
en osaa?!?:D Joten laitan sitte ku joku on neuvonu mua. Huomenna aamulla suuntaan
 hallille valmentamaan pikkusia ja sen jälkee juhlistetaa vähäsen isin
synttereitä. Nyt meen lukemaan Himoshoppaajaa ja sitten untenmaille!
Gute Nacht!

2 kommenttia:

  1. Te näytätte kaikki ihan samalta, oottekste siskoksii??

    VastaaPoista
  2. Ano: Haha :D Emmi ja Essi on kaksosii, mut ei oo mun siskoi :D Eli Essi on toi brune tos vikas kuvas ja Emmi toi pinkkihupparinen nois keskimmäisis kuvis :)

    VastaaPoista