8.12.2011

I wanna be with you, I wanna feel your love, I wanna lay beside you

 Hola! Eilen oli palautukset ja onneks meni hyvin, matikkaa lukuun ottamatta. Oon siis ihan tyytyväinen, mut voisin ehkä vähän enemmän panostaa tohon kouluu ja oonki tänää lukenu bilsaa ja hissaa, hyvä minä! Tää viikko on menny niin nopeesti ja huomenna alkaaki taas viikonloppu. Viikonlopulle meillä ois suunnitelmia ja toivottvasti toteutuu! 
Oon ihan koukussa Antti Tuiskuu. Koko ajan ku oon koneella nii soi noi Antti Tuiskun vanhat biisit. Mul loppu spotifyst se kuunteluaika vähäks aikaa ja meinasin tulla hulluks, mut nyt taas tänää alko popitus. Joo oon seonnu..:D Olin pienenä ihan true Tuisku fani. 
Apuaapua tänää oli tullu YFU:lt sähköpostii ja ilmotus keväällä olevasta viikonloppuvalmennusjostaki jutusta. Just mietittii, että kuinka nopeesti se tuleekaa et lähen. Vähän aikaa sitte aattelin et no viel vuos aikaa, mut yllättävän nopsaa tää aika menee. Tuntuu et se ois ollu eilen ku lähetin ne hakemukset, mut koht se on jo menoo, haha no okei ei ihan viel. Siin viestis luki kans, että heti tammikuus alkaa se perheen etsiminen siel. Mut mun sisko ku lähti, nii se sai vast tietää sen perheen joskus huhti-toukokuus eli mäki joudun varmaa aika pitkää viel oottaa. Mut en malta oottaa!
Hei linkittäkää niitä blogeja TÄNNE! Kiitti ja kuitti, mä lähen hallille
Ps. Toi Franc Provostin lämpösuoja on superhyvää, suosittelen. Ja jos haluutte teijän kodista luistinradan nii kannattaa suihkuttaa tot lattialle. Liukastelen koko ajan tääl mun huonees ja pari kertaa oon kaatunukki.:D

3 kommenttia:

  1. minne oot lähdössä ja milloin? :)

    VastaaPoista
  2. heiii anskuli nii miten noi kuvat oikee saa tollee ilman välii en tajuu??? :D voin myös antaa mun salasanat ni meet laittaa ku en oikeesti tajuu XD ja joo voin kertoo et se vuos menee ihan sika nopee ja yhtäkkii ootki jo ranskassa ;D

    VastaaPoista
  3. Ano: Ranskaa ja ens syksynä:)
    Roosa: Nii mäki aattelin et aika varmasti menee ihan sika nopsaa! Ja hei toi kuvavälijuttu en nyt muista miten se oli, mut mä katon myöhemmin jos viel osaan muuttaa sitä ja neuvon sua sit vaik facebookissa! :D

    VastaaPoista