28.9.2011

Keep myself inside your head, like your favorite tune

Hola Hola!
Enää kaks koetta jäljellä, huomen psykologia ja perjantain ranska. Oon tosi yllättyny, että mulla on menny yllättävän hyvin. No ainaki tänää meni fysiikka tosi hyvin, mut sen näkee sit palautukses. Mut mun mielest tää koeviikko on ollu kyl tosi kiva. Aina kokeen ja valmistelutunnin välis käyää kaupungis tai jossain ja on ollu tositosi kivaa. Maanatain saatii ihan super idea noitten muutaman idiootin kans ja varmaa koko mäkki kuuli ku huudettii siel kilpaa. Mut oli hauskaa.On kyl tullu syötyy ihan mukavasti, mut koeviikon kunniaks pitää vähäsen.
 Lauantain ois tarkotus mennä Stadii shoppailee ja varmaa noi kaksoset tulee messii, tai en tiiä. Viikon pääst(omg) tulee saksalaiset tänne! Eli me ollaa semmosessa kansainvälisyys kursilla eli saksailaisii tulee tänne ja me mennää sinne keväällä. Oon varmaa ihan hukassa sen kans, ku muutenki oon aika ujo nii sit pitäs tuntematon majottaa meille. No oon kyl jutellu sille faces aika paljon ja vaikuttaa ihan mukavalt, mut silti vähän jänskättää. 
Nyt meen lukemaa vielä viimesiiki kokeisii! 
Nää kuvat on jotai vaa kesältä ja viime vuoden Lontoon matkalta ja pari mun synttereilt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti