17.9.2011

sweet 16

 Essi käytti ekaa kertaa sähkövatkainta:D

Heissan! Mun on pitäny koko päivän tulla tekee tät postausta, mut aina on tullu jotai tekemistä. Mut nyt vihdoinkin! Eli ensiks, niinku Essi kertoki jo, nii meil oli torstain ykkösgaala. Se oli iha jees. Me päästii lavallekki:D Emmi ja Essi joutu ottaa viinirypäleitä suulla kiinni ja mä jouduin kantaa kanamunaa lusikassa ja sen lusikan pää oli mun suussa.:D Mut onneks ei joutunu mitää kauheen noloo tekee, niiku me oltii jo kuviteltu. Hengen ahdistuksiiki tuli siin äikän tunnil:DD

Eilen Emmi, Essi ja Ella tuli siis meille ja mentii kaupunkii, Mamma Mariaa syömää. Oli ihanaa ruokaa! Ku oltii syöty nii kierreltii hetki kaupungis ja mentii sit makuunin kautta Ellalle hakee kameran johto. Siel sit mun sisko haki meijät meille. Vietettii sellanen chilli leffailta syötii karkkii ja mokkapalo ja katottii "I'm number four". Aamul katottii viel "Sanctum"(en tiiä kirjotetaako tollee) ja oli tosi hyvii leffoi molemmat suosittelen!

Tänää oon vaa lukenu kokeisii  ja siivonnu ja kävin noitten tyttöjen kans lenkillä. Huomennaki luvassa kokeisii lukua, koska ens viikol alkaa koeviikko! Eli ei tuu varmaa hriveen usein näit postauksii, mut teemme parhaamme! 
Adios!



2 kommenttia: