10.9.2011

Me, myself and I

Noniin, niiku lupasi, että tänään kerron vähän enemmän ittestäni. En mitää elämän kertaa aatellu kirjottaa, mutta jotai voisin kertoo.

Eli tosiaan mun nimi on Anna ja kirjottelen tätä blogia kaksostyttöjen, Emmin ja Essin kanssa. Ollaan puhuttu monta kertaa, et alotetaa bloggaa ja keväällä meillä oliki jo hetken aika "One Life, Live It" -niminen blogi, mut se kesti ehkä viikon.:D Nyt ehkä innostusta on enemmän ja meitä on kuitenkin kolme, joten luulis, että postauksia tulis aika usein. Blogin ulkoasu tulee varmasti muuttumaan, mutta nyt tää näyttää tältä. Tota päivämäärää en sitte millää saanu keskelle, vaikka mitä tein, mut koitetaan nyt elää sen kanssa. Toi html-koodi on jotain  niin hepreaa, että meinas kone lentää seinää, ku koitin sitä muokata, mut ihan hyvä täst nyt tuli. 

Enivei, jotain mustakin. Oon vielä viistoista, mutta 19. syyskuuta on mun SWEET 16! YEAH! Mitää pippaloit ei oo kyl tiedo.:D Asun Lahessa mun vanhempien ja mun isosiskon kanssa. Ollaan siis kaikki Lyseon lukiossa ekalla. Mä oon harrastanu uintia montamonta vuotta, mutta kesällä sit päätin lopettaa ku ei ollu enää kiinnostusta. Emmi ja Essiki harrasti uintia, mutta lopetti kans kesällä.:D

Mä oon lähössä vuoden pääsät vaihtoon Ranskaa! JEEJEE! Oon yyber innoissani. Oon asunu ranskassa 1995-2000 ja sitte oon opiskellu ranskaa kolmoselta asti, mut silti toi kieli ei oo ihan hallinnassa, joten haluun oppii sen kunnolla. Meijän kaveri Roosa on nyt tällä hetkellä Ranskassa, Pariisissa vaihdossa ja ai vitsi mä oon niin kateellinen. Ois niin ihana päästä Pariisii tai sit jonnekki sinne etelään. Mutta jos tää blogi innostus jatkuu, niin varmasti tuun postaamaan sieltä Ranskasta, mutta vielä vuos pitää oottaa!

Sellasta, en nyt keksi itestäni sen enenmpää. Ei ketää varmaa kiinnostanu, mutta kirjotin nyt kuiteki ja tää teksti on varmasti täynnä kirjotusvirheitä! :D 
Kyproooss!! ps. terkkui noille lasinrajoille.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti