13.11.2011

My room

meikitön naama ja sunnuntai asu
Eli tässä vihdoinki kuvia mun huoneesta. Maalattiin mun huoneen seinät vasta joku pari kuukautta sitten. Ennen yks seinä oli punanen ja loput vaaleen harmaita. Tykkään tästä paljon enemmän valkosena, koska tää on nyt paljon isomman tuntunen ja valosampi. En oo paljoo sisustanu mun huonetta, mut sillon ku maalattiin nii tuli samalla vähän osteltua uusia juttuja tänne. Vielä haluisin vaihtaa ton ruman punasen lampun ja päivä peiton. Haluisin myös uusii kivoi tyynyjä esimerkiks jotai vaaleenpunasia tai jotai. Ton lepakkotuolin kankaan voisin myös ehkä vaihtaa. Ainiin, ja tohon oveen voisin teettä lisää kuvia tai ehkä siirrän ne jonnekki muualle. (Siis toi ovi mis on noi kuvat on mun vaatehuoneen ovi.)
No mutta tällänen huone mulla. Mä meen nyt syömään pullaa, naminami. 
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ MUN PARHAALLE ISILLE!

3 kommenttia:

  1. sul on ihana blogi ja ihana huone jajaj ää oot tosi kaunis ja tykkään sun tyylistäki :D:D pakko alkaa lukijaaaks

    VastaaPoista
  2. tulee ihan twilight mieleen tuosta ekasta kuvasta, tiedä häntä miksi :D mutta aivan ihana huone <3 täydellinen minun silmääni, juuri sopivan avara, ei liikaa tavaraa ja nuo LATTIAT <3

    VastaaPoista
  3. viivi: kiitos paljon, tosi kiva et tykkäät :)
    Ano: Haha:D ja kiva et tykkäät :)

    VastaaPoista