20.11.2011

Rakkaus on sitä, ettei tarvitse koskaan sanoa olevansa pahoillaan

 
Moi kaikille! Me käytii tosiaa kattoo toi aamunkoi ensi-illassa ja pakko sanoo et oli kyl tosi hyvä. En tykänny kauheesti tokasta ja kolmannes twilightist, mut tää aamunkoin ykkös osa oli kyl yllättävän hyvä. 
Niiku kerroin perjantaina ei ollu koulua ja päivä meni siivoilessa ja kokeisiin lukiessa. Illalla mun serkku Julia tuli sit meille. Lauantai olin siis Julian kanssa käytii shoppailee ja kateltii leffoi. Eli ihan perus, mut oli kyl tosi kiva nähä pitkäst aikaa ja juoruilla kaikist asioist. Tänää oon lukenu äikän kirjavertailuun kirjaa, Love Story, ja vähäsen oon myös kokeisiiki lukenu. Oon tosi huono keskittyy lukemisee ja vihaan kokeisii lukemista. Tälläki koeviikolla taitaa mennä nii, et luen edellisenä iltana vaa. No toivottavasti menee hyvin. 
Onnee kaikille kokeisii, jos on koevikk. Ja kertokaa ihmees viellä niitä postausehdotuksia, nii koeviikon jälkee voitas toteuttaa niitä! Au revoir

4 kommenttia:

  1. hei kuulkaas rakkaat ihania kuvia ja ikävä teitä ja miten saatte noi kuvat ja noi biisit tollee et tohon ei tuu mitää välii??? :DDD

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! liityin lukijaksi :)

    http://diary--life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. roosa: kiitos kiitos, ikävä sua kans! <3 ja ööö, en oo nyt ihan varma haha mut meil on ainaki toi kuva väli sielt html koodist laitettu pieneks :D mut en tiiä et onks noi siks tollee :D
    Janni: kiitos paljon:)

    VastaaPoista
  4. oke ;D en ees muistanu et olin kirjottanu tähän kommentin XD hehhehehoo <3

    VastaaPoista